În articolul de astăzi, ne îndreptăm atenția către vitrinele acestor magazine. Cum ar putea ele să rafineze și să atragă privirile trecătorilor, punând în valoare colecțiile deosebite.
Un magazin de lux presupune o eleganță aparte și trebuie avut grijă ce fel de decoruri folosești, ce tip de materiale.Te invit să urmărești modelele de flori uriașe din hârtie disponibile pe site, îți pot fi de folos atunci când vrei să decorezi vitrina magazinului tău.
O să luăm câteva exemple care ne-au inspirat foarte tare.
Ținem cont că ne dorim să răspundem la întreabarea:
Cum să te atragi clienții de top prin decorul vitrinei?
1. Vitrina magazin fashion sau haine de lux
Majoritatea magazinelor dintr-un mall sunt cele de haine și aici, fiecare își poate manifesta stilul în felul său unic, compatibil cu brandul.
Unele branduri se adresează persoanelor mai tinere sau au colecții mai colorate, atunci e cazul ca vitrina să fie un HEADLINE al acestei exprimări.
În vitrină, expui conceptul care se află în interiorul magazinului, în felul acesta, oamenii își fac o idee referitor la ce tip de haine găsesc.
Alteori, vitrina susține brandul în sensul că se ridică la nivelul așteptărilor. Cum sunt cele de mai jos.
Priviți-o pe cea de la Marc Jacobs, cum vi se pare? E minunată, nu? O feerie de culori, o poveste ce te îndeamnă să intri și să te deconectezi de la banal.










Observați cum pentru unele colecții sau branduri e nevoie de puțin. Prea mult nu e reprezentativ pentru ele. Cum vedem la MaxMara. Acolo, o vitrina simplă și de impact pune cel mai bine în valoare colecția nouă.
2. Vitrina unui magazin cu parfumuri
Iată câteva idei care să ne inspire și să ajute în găsirea unor decoruri superbe, potrivite pentru un magazin de lux de bijuterii sau o parfumerie. Totul depinde de colecție și de sezon, dar, observăm că florile sunt mai mici iar culorile mai deschise, pastelate.




3. Vitrina unui magazin cu genți de lux





Cred că aș continua mult cu imaginile, dar mă opresc aici deocamdată.
Ieri am fost special într-un mall din București și am urmărit aproape toate vitrinele…Ar fi atâtea de îmbunătățit, atâtea vitrine care așteaptă parcă să revină la viață. 🙂 Nu îmi amintesc să fi văzut ceva care să îmi atragă atenția. De regulă, în vitrină sunt produsele, alături de un afiș și cam atât. Cred că au fost vreo 2-3 locuri în care am mai observat câteva flori din plastic, fie sub formă de ghirlandă, fie altfel dispuse.
Cred că e timpul să aducem puțină artă în vitrine! 🙂 Eu de abia aștept.
Sursa fotografiilor: Pinterest
A scris cu drag,
Georgiana