Activări de brand la festival [2 idei practice și creative]

Cum facem să adăugăm un strop de artă activărilor de brand?

Mai ales acum vara când abundă culoarea, natura e în plin apogeu și ne simțim plini de viață.

Ar fi fain ca toate aceste evenimente corporate să vină cu o parte creativă, dar de multe ori nu este chiar așa.

Vedem standurile sau zonele dedicate interacțiunii ca fiind destul de anoste. Oare mai e suficient să ai doar o cabină foto?

...

Hai să vedem ce idei avem astăzi pe care le poți aplica și tu atunci când organizez un eveniment de acest tip pentru clientul tău.

Integrează un decor 3D

Exemplu de idee:

Creează un tunel sau o potecă de flori care să ducă către un corner digital interactiv.

Faptul că intri într-o zonă ce conție un astfel de decor, te face mai prezent, mai atent. Nu te duci direct la cabină și gata, sau direct la tableta interactivă și asta e tot.

Te integrezi și îți faci loc în acea poveste.

Este povestea brandului pe care îl admiri și te bucuri de senzația de prezență și conexiune pe care ți-o oferă.

Ideea de tunel am preluat-o de la brandul de mai jos pentru care am și realizat aceste flori frumoase roz.

activare de brand Garnier
Nu-i așa că pare un loc de poveste?! Te face să te duci spre el....:)

tunel din flori spre zona de tabletă interactivă

ai sau real?

Vino cu un element desprins parcă din ai

Îi vei face pe oameni să fie suprinși, curioși, gata să se pozeze și să dea mai departe.

Ce mi se pare mie fain este că poți aduce la realitate un element pe care urmăritorii brandului îl apreciază, dar nu s-ar fi gândit să îl vadă în realitate așa. Te face să te gândești: cum e posibil?

De exemplu, dacă brandul tău are un produs nou sau vechi ce include să zicem, căpșunele :) fă o grămadă de căpșune supradimensionate.

Și...

Oamenii se vor poza cu ele, printre ele, va fi fun, catchy și super instagramabil.

Adaugă și parfum de căpșune și deja avem un marketing experiențial superb.

sursa: Pinterest
sursa: https://ro.pinterest.com/SeaStar545/

Așa cum știm, toate aceste elemente trebuie să fie rezistente la mediul exterior.

De regulă, sunt realizate din spumă sau alte materiale rezistente outdoor.

Nu te speria de dimensiunile lor. De regulă, furnizorii se ocupă de montarea lor integrală.

Si spre surprinderea multora, unele elemente precum florile supradimensionate sunt foarte ușor de montat și de transportat. Ele sunt realizate din părți demontabile: suportul, tulpina și floarea în sine.

Acestea fiind zise...

Ție cum ți s-au părut ideile?

Dacă la tine în agenție urmează o activare de brand în cadrul unui festival sau dacă ai în minte o idee de proiect supradimensionat :), mă găsești aici.

Gânduri bune,

Georgiana

contact@prettydeco.ro

Pretty Deco Garnier event 15 scaled 1

Despre articol:

Evenimente corporate

Ultimele postări:

Share: